S cílem ukázat odvahu vystoupit z komfortní zóny a posunout vlastní limity vznikla kampaň značky Semtex Pop your Bubble. Do ní se krom jiných osobností zapojil i rapper Separ, a to se svou osobní výzvou – výstupem do základního tábora pod Mount Everest, který nakonec úspěšně absolvoval.
V poslední fázi náročné cesty a po návratu se na sociálních sítích začala rozvíjet diskuze nad fotografiemi a videi z výstupu na osobním profilu Separa, na kterých zanechal na několika místech trasy své typické podpisy v podobě graffiti či tagů.
Rádi bychom k tomuto uvedli, že se jednalo o ryze osobní aktivitu Separa, která nebyla součástí kampaně Pop your Bubble a není ani v souladu s hodnotami značky Semtex. Kampaní jsme nepodněcovali k vandalismu a s touto konkrétní aktivitou, kterou jsme neplánovali ani neschválili, se neztotožňujeme. Naše kampaň stojí na odvaze vystoupit z komfortní zóny, ne na činech, které mohou být vnímány jako neúcta k místu nebo lidem.